Alla inlägg den 10 september 2015

Av Linda A - 10 september 2015 16:24

Sitter utanför mercedes nu och väntar på att dom ska bli klara med min bil, min stjärna.
Besiktning av färdskrivaren och kalibrering av alkolåset. Ingen aning om hur lång tid det kan tänkas ta. Återstår att se helt enkelt.

Under tiden sitter jag och surfar. Skulle vilja hitta en varselkjol eller lite tajtare varselbyxor. Men finns inte att hitta någonstans :(
Får nog leta vidare helt enkelt. Någonstans måste det ju finnas. Annars kanske det är en beställnings vara.

Nu in och ta en kopp choklad tror jag och fortsätta med att vänta.

Av Linda A - 10 september 2015 11:38

Tänk om man kunde fått krypa ner i sängen och sova bort någon timme. Vad skönt och välbehövligt det hade varit.
Får vänta tills ikväll istället. Har jobb kvar att göra och sen ska jag lämna in Nelly (lastbilen) på Mercedes i akalla för besiktning av färdskrivaren. Skulle gjorts redan i juni/juli och det är redan september. Tur i oturen att man inte blivit stoppad av TG.

Sen hem till familjen för att gosa med lillkillen (om han är vaken när jag kommer hem) och sen duschen innan jag kryper ner i min säng.

Det är väl så här man ska sitta när man inte orkat klättra bak till sängen :)

Av Linda A - 10 september 2015 10:03

Tillbringar min arbetstid genom att sitta med benen i kors och titta på när andra jobbar. Det är väl så det ska vara eller ?

Har precis blivit klara med ena halvan av vägbanan. Nu ska alla "suggor" flyttas och trafiken ska dirigeras om. Nog snart dags för mig att flytta på mig men än så länge är det lugnt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards